Historia

  • Wprowadzenie na rynek innowacyjnego wziernika ginekologicznego INVISIO LONG

    2018
  • Wyróżnienie FORBES – Forum firm rodzinnych w kategorii firm o poziomie przychodów do 100 mln PLN w woj. Wielkopolskim

    2018
  • Stworzenie marki HOSPITICO skierowanej dla szpitalnych oddziałów ginekologiczno-położniczych.

    2018
  • 10 lecie działalności Meringer w Polsce.

    2017
  • Uruchomienie nowego rozwiązania teleinformatycznego dla potrzeb telefonicznego działu obsługi Klienta, które wpłynęło na poprawę jakości połączeń oraz skróciło czas potrzebny na połączenie z Konsultantem do minimum.

    2017
  • Wyjazd szkoleniowo – integracyjny do Opalenicy dla pracowników Meringer.

    2017
  • Wprowadzenie do oferty dystrybucyjnej szczoteczki Directa Ultra, która została zaprojektowana i jest produkowana w Polsce. Produkt charakteryzuje się unikatową konstrukcją asymetrycznego kształtu części zbierającej.

    2016
  • Zorganizowanie pierwszych warsztatów i szkoleń na temat nieoperacyjnego leczenia zaburzeń statyki narządów rodnych za pomocą pessaroterapii.

    2016
  • Nawiązanie współpracy z niemieckim wytwórcą pessarów silikonowych – firmą Dr. Arabin GmbH & Co. KG.

    2015
  • Wprowadzenie do oferty pessarów Portia i uzyskanie statusu wyłącznego dystrybutora firmy Bray Group Ltd.

    2014
  • Uruchomienie nowego magazynu dystrybucyjnego oraz wdrożenie rozwiązań logistycznych zwiększających efektywność pracy magazynu. Zwiększenie powierzchni biurowej oraz wielkości telefonicznego zespołu obsługi Klienta w celu zapewnienia najwyższych standardów.

    2014
  • Opracowanie i udostępnienie nowej wersji platformy internetowej (sklepu internetowego) dla ginekologii i położnictwa, która umożliwia składanie zamówień również poprzez urządzenia mobilne.

    2014
  • Uhonorowanie Meringer prestiżowym tytułem GEPARD BIZNESU.

    2013
  • Uruchomienie pierwszego sklepu internetowego dedykowanego tylko dla obszaru ginekologii i położnictwa.

    2011
  • Podpisanie kolejnych umów o współpracy z nowymi dostawcami w tym CEX International Hiszpania, który jest producentem wysokiej jakości osłonek do wykonywania badań ultrasonograficznych (USG).

    2011
  • Urząd Patentowy RP udzielił prawa ochronnego na znak towarowy MERINGER®.

    2010
  • Podpisanie umowy o współpracy z firmą 7 Med. Industries z Bio Parc Vichy (Francja). Wprowadzenie na polski rynek niehormonalnych wkładek wewnątrzmacicznych, z nowymi systemami zakładania oraz w wielu różnych rozmiarach i kształtach. Meringer jest generalnym i wyłącznym dystrybutorem produktów firmy 7 Med. Industries na rynku polskim.

    2009
  • Przekształcenie firmy w spółkę kapitałową w postaci spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Założycielami i udziałowcami spółki są Filip Guzielak, Katarzyna Guzielak oraz Marcin Matysiak.

    2009
  • Wprowadzenie do sprzedaży wzierników Invisio®, które jako pierwsze w Polsce zostały poddane badaniom na brak zawartości ftalanów oraz wytrzymałość w Centrum Badań Towaroznawczych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

    2009
  • Wprowadzenie na polski rynek plastikowych, jednorazowych narzędzi ginekologicznych i tym samym wpływ na zmniejszenie ryzyka zakażeń krzyżowych. Jednocześnie Meringer stał się wyłącznym dystrybutorem na rynku Polskim firmy RI.MOS. srl z Włoch, która jest liderem w tej kategorii na rynku europejskim.

    2009
  • Utworzenie marki i firmy Meringer oraz rozpoczęcie działalności.

    2007